SISTA DAGEN PÅ FÖRSTA SKOLVECKAN

Igår bjöd LA på regn, riktigt oskönt regn. Vilken jag såklart inte var klädd för, så istället frös jag heeela dagen och tinade typ inte upp fören i morse. Vaknade idag och höll tummarna för bättre väder och vipps så var det sol igen, dock med rätt mycket blåst. Så idag blir det uppsatt hår, långbrallor och tjocktröja på. Tänker inte riskera att frya så som jag gjorde igår! Det är verkligen hemskt att bli dyngsur av regn och sen sätta sig i ett kallt klassrum.... hej hej förkylning.

Nu ska jag snart hoppa ner för trappen och koka mig ett ägg, sen blir det skissning med Lovis i massor av timmar! Och ikväll ska kalla eller inte ska vi hem till Jossan och hennes brudar. Vi förar hos dom inne i Melrose och sen planerar vi att hamna på Graystone, tror det kan bli en riktigt lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Mari

Här har vi fått ordentlig vinter nu =) Massa snö att skotta!

2012-02-16 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0