ILLUSTRATOR

Missade bloggen idag, har haft heldag i skolan. Började vid halv 9 imorse och sluta vid 4, inledde min Illustrator kurs som jag kommer ha varje onsdag. Tror nog den blir rolig så småning om, vi hade i alla fall feta datorer och en söt lärarinna.

Kvällen spenderades i soffan tillsammans med tjejerna samt med Rickard och Peter som kom över youtuba lite ihop med oss innan dom gick ut. Imorgon blir det bättre, Lovis och jag ska på vår skiss kurs och efter det blir det sammanstrålning med Jossan och hennes tjejer och utgång på Graystone. Som jag saknat denna filur, Jossan min foto-kompanjon under hösten. Bra tjej det där, riktigt bra tjej. Ska bli superkul att träffa hennes brudar och bli sådär extra glada ihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0