HAPPY VALENTINES DAY?

Här i USA är det typ omöjligt att gå miste om att det är alla hjärtans dag då hela landet typ får frispel och självmorden skjuter i höjden. Lika så på facebook, vad är problemet?

Jag vet inte om jag tycker att det är så himla speciellt. Jag vet bara att man mådde dåligt i skolan när man var mindre då man gick och oroa sig över om man skulle få nått av någon av killarna eller inte. För den som inte fick nått fick absolut höra det. Nej det här med alla hjärtans dag det bojkottar jag, älskar du någon visa det med lite fina ord och kärlek. Skippa hela grejen med att köpa saker. Visa din kärlek till personen i fråga istället och sluta att försöka få mest likes på facebook över vad du fått eller gett i alla hjärtans dag present. Känns lite patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0