GOD MORGON

Väcktes av att mobilen paniksurra nere på heltäckningsmattan vid halv 8 snåret imorse.. Jag tok ignorerade detta och försökte sova vidare.. 30 min senare började den igen. Irriterad likt ett bi slängde jag huvudet över sängkanten och kollade vad fan det var som hände. Genast vände ilskan då jag såg att det var mormor som förgäves försökte nå mig via Skype. Haha, gull mormor hade både pratat in röstmeddelanden och ringt massor av gånger. Så snurra in mig i täcket, hasade mig ner för trappen och låste in mig på toan och hade dagens morgonsamtal med sötan. Adam var där och mormor hade precis lärt honom att steka pannkakor! Bra jobbat.

Bra start på en solig dag i Los Angeles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0