FAT ASS

Har hittat en kanon resa hem, har även fått med mig Tarzan så slipper åka själv. Skönt, måste bara få tag på mor min så jag kan meddela henne detta då dom ska hit och hälsa när jag slutat skolan. Hur som, imorgon är det långdag i skolan igen, börjar halv 9 och slutar 5. Och innan jag börjar måste jag förbi något printing office då jag inte rörde min feta röv ur soffan idag.. trött blir man.

Dagen har alltså bara spenderats i samma soffhörn, i samma läge enda sen jag klev ur sängen. Har myschattat  och blivit allmänt peppad av mina fina vänner där borta på andra sidan klotet. Bra är ni!

Nu ska jag slänga mig i säng, ska upp tidigt imorgon och duscha och fixa innan skolan, klockan är ställd på 06.30.. uffff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0