?

Usch jag är lite knasig i kroppen just nu, sitter och funtlilerar över vad jag ska bli när jag blir "stor".. Vad ska man söka för jobb när man kommer hem? Vad ska jag plugga? Ska jag plugga det jag tycker verkar kul med som har suuuper mycket konkurens eller ska man plugga nått som verkar helt okej och som det finns mycket jobb av? Ska jag flytta eller stanna i Eskilstuna? Eller ska jag kanske stanna kvar i LA? Läsa klart hela utbildningen här och försöka hitta jobb? Eller ska man bara ströjobba, sen släppa allt och sticka iväg till någon konstig plats och lalla runt? Åhhhå... massor massor massor av frågetecken. 

Kan någon vänlig själ svara på när blir man så vuxen så man bara vet allt?

Kommentarer
Postat av: Jonns

No such thing. Man kommer alltid tvivla. Det man kan göra är att prova sig fram tills man hittar något man gillar eller rent av älskar. Hittar man det har man tur haha! Lycka till Amanda! Vad jag har sett här på bloggen är att du verkar ha kul just nu iallafall :) pussokram

2012-02-22 @ 09:15:38
Postat av: Jonna

Haha Jonna ska det ju stå på namn ;P

2012-02-22 @ 09:16:55
Postat av: A1

Visa ord :) Tack Jonna!! puss

2012-02-22 @ 09:19:41
URL: http://amforsell.blogg.se/
Postat av: Mari

Man blir aldrig så vuxen, I know!

Bestäm först om du vill jobba eller plugga är mitt förslag =) och välj alltid det du tycker är roligt! Även om det är tuff konkurrens! KRAM

2012-02-22 @ 18:24:51
Postat av: A1

Jaa jag får sätta mig och fundera på vad jag vill göra. Men nått kul ska det bli iaf! KRAM

2012-02-23 @ 04:13:13
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0