SUMMERING

Har haft några riktigt slappa dagar. Har varit hemma från jobbet sen i onsdagseftermiddag och bara varit. Fixat lite julklappar och umgåtts med lite nära och kära.

I torsdags hade jag och B finsällskap då Gaba intog bäddsoffan. Vi underhöll oss med Yatzy, bolognese och fruksallad. I fredags inhandlade jag alla julklapparna med världens bästa Carro som precis kommit hem från LA, underbart att träffa damen igen. Lilla älskling. På kvällen drog jag och B iväg på "jorden går under och vi dricker glögg"-kväll hemma hos Sophia och Ollie, riktigt trevlig kväll med fint folk! Igår fick jag skjuts hem av moster Brandell, blev lämnad i Hällberga hos mormor och morfar för julmys. Vi klädde granen och käka mumsig mormor-mat! Sen hem en sväng för att sedan ta bilen ner till stan där en middag på Kalas väntade tillsammans med Ems och John. Riktigt smarrig mat och mysig stämning inne på Kalas, det där har grabbarna gjort riktigt bra. Vi anslöt sedan med resten av grabbgänget som satt i bardelen och öla. Vi satt där någon timme innan vi gick över till Håpes där det var proppat! Håpes är lätt Eskilstunas mest populära ställe och med all förståelse, det är alltid kul där och man träffar alltid en massa trevliga typer där. Blev en riktigt lyckad kväll och vid stängning tog jag bilen hem och slockna.

Imorse väckte pappsen mig och hela familjen käka frukost framför julkalendern, nu är grabbarna ute och åker skidor medan mammsen springer runt med turban på huvudet. Om en liten stund ska vi dra iväg till Västerås och fixa det sista inför imorgon. Kommer bli en mysdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0