ANSWER

Vad har du för planer för 2013? Resor? Festivaler?
Mitt 2013 är hyffsat oplanerat faktiskt, men några höjdpunkter har jag att se fram emot. Hela januari lär väl ha fokus på flytten då jag och B får nycklarna nu om 10 dagar. Fixa trixa och bara bo in oss. Men i maj ligger en resa till LA planerad, i juni är det Summerburst, juli Robbie Williams och augusti Way out West! Sen får vi se vad som händer. Just nu är det så mycket ändå så avvaktar med att planera upp allt tid. Det får helt enkelt bli som det blir, jag tar det som det kommer. 


 
 
Vad är det bästa du vet? Kan du skriva lite mer om dig och din pojkvän och lägga ut lite mer outfits? 
Det bästa jag vet.. oj. Det finns en helt massa grejer jag tycker om. Min familj, pojkvän, vänner, resor, mat? haha alltså jag är en livsnjutare. Gillar sånt som gör mig glad, precis som alla andra.. Jag har ju ingen speciellt hobby sådär, för jag tror inte att dricka kaffe och snacka skit med tjejerna räknas in som en hobby, tråkigt nog. Men jaa, jag får väl säga nått så klyshigt som mina nära och kära? 
 
Hm, jaa jag och B är väl som samma lika fast olika. Vi är lite skeva och konstiga på ett perfekt sätt. Vi rockar mycket kvalitétstid ihop men är fortfarande ute och slirar både på varsitt håll och tillsammans. Känns toppen att han är den snackpåsen han är, då alla mina nära och kära tycker väldigt mycket om honom. Och det är ju faktiskt något som är nedrans viktigt om det väl ska funka i längden. Jag är glad och trivs som firren i vattnet just nu och skulle inte kunna tänka mig, mig själv utan honom. 
 
Outfits är ju inte riktigt min grej, jag har sagt det förut men säger det igen. Jag gillar kläder, skor, mode allt som har med det att göra. Men jag själv är inte en fashionista, jag har inte tålamod till att sitta och pilla ihop outfits på modesidor och jag klär mig i det jag själv gillar (svart). hehe.. Mode är kul men jag skulle inte göra det roligare, tyvärr. Jag slänger upp nått som jag hittar nått riktigt fräsigt annars får det va. 
 

 
Hur träffades du och din kille? Vad heter han? Hur länge har du känt honom?
Jag slänger om ordningen på den här frågan, känns som att det blir rörigt annars. Min boy heter Alexander eller Barre, du väljer själv - samma kille hur som. Jag träffade honom för första gången förra vintern under ett besök hos mina kära vänner i Stockholm. En av mina närmsta tjejkompisar dejtade en av hans vänner så vi möttes upp för ett par öl. Barre och jag blev ju dom två som fick stå i baren och babbla för att ge turturduvorna lite space. Och alla som har träffat Barre vet man att hans mun går i ett, ännu mer om han träffar nya människor! Det fick jag ta del av den kvällen. Vi babbla, dansa och tugga i oss donken innan jag och min tjejkompis åkte hem. Efter ett par dagar hade vi varandra på facebook, men inte långt där efter åkte jag tillbaka till LA. Men vi höll kontakten även under tiden jag var där. Tror ingen av varken hans vänner eller mina vänner kunde undgå vår attack-chatt över facebook eller alla dessa sms som skickades eller våra helknäppa skype-samtal som pågick i timtal. Vi klicka helt enkelt och när jag väl kom hem så tog det inte många dagar innan jag satte mig på tåget upp till Stockholm. Och på den vägen är det, idag är vi ett par och ska snart flytta ihop. Känns hur bra som helst! 
 

 


Kommentarer
Postat av: Kathis

Att vara ute och "slira" på eget håll är nyttigt. Härligt att ni har sån kärlek och trygghet för varandra! Puss på Er båda <3

Svar: puss Kathis<3
Amanda Forsell

2012-12-07 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0