2012 part 2

Juli
Första juli packade jag ihop min väska och flytta upp till Stockholm igen efter 1 år iväg på vift. Världens bästa Jess öppnade upp sitt hem till mig och vi blev sambos. Jag började jobba på 3 igen och blev pånytt en av team Bossanova. Jag umgicks med mina fina vänner och spenderade kvällarna på stadens uteserveringar. Jag kärade ner mig ännu mera i Barre och vi gick och blev ett par. woops.
 
Augusti
Jag och mina vänner åkte ner till Göteborg och härja runt på Way out West och Lars spelade på grönan! Två toppar under augusti månad.
 
September
Hösten började krypa på och jag spenderade all tid jag hade med mina vänner, med B och ute i skogen med mormor.
 
Oktober
Jag och B åkte till London med herrns familj och kolla fotboll! 5 toppen dagar, med shopping, turistande och massa mys. Spenderade mina lediga dagar i skogen med mormor eller med mina vänner och familj.
 
November
Swedish house mafias spelning får toppa denna månad, wow vilken jävla konsert! Bokade även biljett till Robbie Williams och Summerburst. Unnade mig en Iphone 5 och papprena skrevs på för lägenheten och jag skuttade runt på små rosa moln.
 
December
Sista månaden på året och den kan bara beskriva med glädje. Jag och B flyttade ihop, släkten hade baby boom då lilla Anna-Lo och Alex kom till världen, Frau firades med mustach-fest, julen var supermysig och jag fick träffa mina finaste vänner på juldagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0