2012 part 1

Januari
Under 2012s första månad befann jag mig på svenskmark. Jag umgicks med alla mina nära och kära då jag var hemma på jullovsledighet från LA. Adderade även lite nytt bläck tillsammans med Rob, lilla ankaret på handleden. Var upp en sväng till Stockholm precis innan min födelsedag och härja runt med mina fina vänner här uppe och träffade då för första gången Barre. Vad jag inte viste då var att den herrn skulle komma att bli min boy och att vi ett år senare skulle bo ihop.. Knasigt.
 
Februari
Jag och Rob bröt upp och jag åkte tillbaka till LA med mina finaste tjejer. Där vi började hänga med Jossan Emma och Carro på Kings Road. Vi besökte Madhouse, firade Jossans födelsedag, vingla runt i våra nya Jefferys, drack enorma margaritas på Cabo, började skolan och levde loppan i Hollywood.
 
Mars
Vi inledde marsmånad med ridning i bergen, något som var sjukt ballt. Vi spenderade lediga timmar i solen, hajka upp till Hollywoodskylten, firade St Patricks day, var på MI:s graduation och bokade en resa till NYC.
 
April
Vi inledde månaden med att fira påsk sen packa jag, Ems och Lovis våra väskor och åkte till NYC över spring break. En helt oförglömlig resa, med 5 helt grymma dagar i en av världens ballaste städer. Väl hemma igen så dröjde det inte många dagar innan våra underbara tjejer kom på besök, Addi, Karin, Aleks och Jen. Grymma fester, Las Vegas och en hel månad med glädje!
 
 
Maj
Dagen efter att tjejerna lämnat oss landade Elias. Så under en helg hade vi fin besök och styrde upp en ordentlig mustach-fest med tjurridning och fina dagar i Venice. Även Marcus och Philip var hos oss några dagar innan dom lämnade Amerika, mys. Men i övrigt bestod maj mest av grymma kvällar med tjejerna på LA:s alla klubbar, häng i Venice, lediga timmar vid poolen, lite finals och skoltrix. En grym månad.
 
Juni
Juni startade med Tarzans födelsedag, sista finalsen gjordes i skolan, min finaste familj kom och hälsade på mig och Lovis och jag var på en helt brutalt bra mustach-fest hos Emi. Den 19 juni landade jag på svenskmark igen, firade midsommar med tjejerna hos Skau och inte många dagar senare var jag upp till Stockholm för att träffa mina fina vänner och B.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0