TORSDAG

Jag hinner knappt reagera och swiiisch så är veckan förbi och helgen är på mig igen. En vecka kvar till wow med världens bästa gäng, om en vecka bör vi just nu vara nere och redo för att börja hinka öl och skutta runt som galningar till all musik. Dagen har i alla fall börjat bra. Vaknade upp bredvid B, bästa starten man kan få. Vi åkte i omgångar till jobbet och självklart pricka jag in den tuben som fastna vid Hötorget så fick panikgå från tuben till jobbet. Som tur är så är det lugnt på jobbet idag så ingen blev lidande. En macka och en kopp te senare så var även jag lugn igen! Ikväll vankas det en ännu bättre stund! Nämligen middag och lite "catch up time" med min BFF Christopher. Som jag saknat den herrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0