SVAR

sophie om FRÅGOR:
älskar din blogg! har en fråga om kostnaden, du behöver inte svara om det är för personligt! hur har du råd med allting, som huset, dator, kläder, får du studie bidrag? 
är det svårt med skolan och språket? 

kram

Va skoj, tack ska du ha! Okej pengafrågan. Jag lever just nu på CSN-lån samt besparingar, hyror/räkningar/mat/levende går på lånet. Resten så som kläder och nöjen tar jag från besparingar i första hand. 

Både skolan och språket fungerar jättebra. Kurserna jag har den här terminen är riktigt roliga och passar mig som handen i handsken! Kan iofs droppa att man gick omkring med konstant huvudvärk första veckan i höstas när man började skolan, då huvudet skulle ställa om till engelska. Men nu flyter allt på jättebra och jag tänker inte ens på att allt i min vardag är på ett annat språk än mitt modersmål.

Linnéa om FRÅGOR?:
När kommer du hem från LA? Och vad har du för planer då? Är du fortfarande tillsammans med din pojkvän? märker att han inte nämns så mycket längre.

Mitt plan lyfter den 18 juni från LAX och jag landar i Sverige den 19onde :)! 

Jag har en hel hög med planer, till att börja med kommer en flytt till stockholm att genomföras och sen får jag se vart sommaren tar mig. Det räcker med att ha boende och jobb klart, sen kan allt annat få falla på plats när jag kommer hem. 

Nej, vi är inte tillsammans längre. Jag och Rob bröt upp undertiden jag var hemma i Sverige, men vi är fortfarande tighta och hörs så mycket som det går. Inga konstigheter, tråkigt men ibland vill det sig inte. Vi bor i olika delar av världen och båda har väldigt mycket planer som inte riktigt matchar ihop, så just nu var det bästa alternativet.  


Anna om FRÅGOR?:
Hej! hur har ni råd med allting? lån? sparat? och ni verkar planera så mycket att göra när ni kommer hem? :)

Precis som jag skrev tidigare så lever vi både på CSN-lån och besparingar. 

Yes för min del blir det som sagt en flytt till huvudstaden, jobb, Way out West och en massa bra sommarhäng med mina fina vänner och min familj!

Julia om A1 - VILKA ÄR NI?:
Vem står dig närmast av tjejerna du bor med? :)

Här hemma är faktikst alla väldig nära med varandra! Vi skrattar, gråter, gnabbas, lever livet, älskar och hatar tillsammans. Så vi är ett riktigt härlig gäng och jag har svårt att tro att det skulle kunna vara en bättre blandning. 

Men min närmsta vän är Ems, vi har typ suttit ihop sen mellanstadiet! Vi gör det mesta ihop, pratar om allt, hennes familj är min familj och tvärtom. Vi är en oslagbar duo, jag och min fina lilla brownie<3

cool_girl_91 om A1 - VILKA ÄR NI?:
Hur hänger snöret? MISS YOU!

Precis där det ska! hahahaha, SAKNAR ER!! <3

Orup om A1 - VILKA ÄR NI?:
Jag blir hellre jagad av vargar, vad blir du?

Jag blir hellre jagad av en flock Made in Brazil killar...... mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0