LAST DAY

Sista dagen är avverkad i New York! Jag startade dagen med Skype med mormor och mamma, fick en snabb uppdatering om hur påsken varit i Svea. När alla väskor sen var färdigpackade gick vi ner till café Fika, ett svensk fik med massa gott gott. Blev en yoghurt och kaffe till frulle och direkt efter ytterligare en kaffe och en kokostopp och en hallongrotta!!! Moff. Haha.

Vi gick sen och sa hejdå till Peterson på hennes jobb. Riktigt ball arbetsplats mitt i smeten! På vägen hem letade vi upp ett falafelstånd och tog med oss lunch hem. Så samtidigt som vi tuggade i oss vår smarriga gyros/falafel så skypa jag med Barre och smaska honom i örat.. Stackarn, haha.

Nu sitter vi iaf på flygplatsen, planet lyfter om 2 timmar.. Blir 2 lååååånga timmar. Underhåller mig med att kolla igenom resans bilder, 1500 st lyckades det bli. Någon som är sugen på att betala framkallningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0