"vänner är den familj man själv väljer"

En av mina finaste vänner Stina bor precis som jag på andra sidan jorden, långt ifrån sina närmaste och flera timmar in i fel tiszon. Jag sitter och tittar igenom hennes bilder på facebook just nu och jag kan inte låta bli att le när jag ser hur bra hon har det! Alla hennes bilder är glada och man ser att hon trivs, MEN Stina tro inte att du får stanna kvar på Nya Zeeland!! För jag saknar dig som en galning och längtar efter att få kramas med dig i januari när jag är hemma och hälsar på.


hittade den nedersta bilden på Stinas facebook, bad henne lära sig att uttala ortnamnet! haha

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag saknar er båda!!

2011-09-07 @ 11:19:48
Postat av: A1

Och jag saknar er båda!!

2011-09-07 @ 23:12:45
Postat av: stiiiiinaaaaaa

Oh baby!!!! Jag blir sa rord. Jag har det hur bra som helst har och forstar att du trivs som fisken i vattnet ocksa! Klart jag konmmer hem. Den 14 dec star jag pa svensk mark igen. Langtar tills januari sa vi antligen far ses igen. Vi kommer inte ha sett varande pa ett helt ar, SJUKT!!!! Saknar dig jatte mycket. LOVE <3

2011-09-08 @ 02:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0