"Labour day"

Får väl börja med att be om ursäkt för hemskt dålig uppdatering! Men helgen har varit full av skoj så har inte ens haft datorn igång! Idag är det Labour day och vi är lediga från skolan, blir en slapp dag med mys.

I fredags hamnade jag och Lovis vid Roosevelt hotellpool tillsammans med Moa och Tess. Mysig eftermiddag med en smarrig lunch och ren avkoppling. Kändes verkligen som att det behövdes efter förra veckans kaos. Kvällen spenderade jag tillsammans med Robban, vi strosa runt i Hollywood och käkade en smarrig pasta på California Pizza Kitchen. Vi försökte oss iväg på en fest tillsammans med Tyler men den styrdes av nästan samtidigt som vi kom dit. Spelade dock inte så stor roll då lördagen kompenserade allt. 

Lördagen var inget annat än toppen! Jag hade min första lektion i ET-Photoshop och efter det åkte jag, ems, lovis, a2 och natasja in till Hollywood för att möta upp Moa och Tess för ett besök på Hollywoods kyrkogårdsbio! Hur coolt som helst!! Är det nått ni borde göra så är det att gå på det, det var nog minst 2000 pers på kyrkogården. Alla sittandes på filtar, drickandes vin och ätandes lite småtugg. Under kvällens gång och 5 vinflaskor senare hade vi bjudit hem en massa folk till oss så direkt efter filmen så vinkade vi in taxibilar och åkte hem. Dom sista lämnade lägenheten vid halv 6 och vissa blev kvar.. Det var en kul kväll, med lite sömn.. 

Igår var dock inte lika kul.. Bakfulla som ägg och trötta så då blev dagen fruktansvärt lugn, Robban och jag gick ut på en jättepromenad och kollade efter en tvbänk och tjejerna kollade film. På kvällen kom Natasja och grannkillarna över, vi laga lite smarrigt käk och kollade ännu mera film. Riktigt skönt, hälften av oss somnade på golvet och kvällen avrundades vid 11. 

Sådär nu fick ni lite uppdatering av helgen i alla fall, lovar att skriva mera och inte vara såhär dålig! 

lunch på Roosevelt




kyrkogårdsbio-edward scissorhands
jag bor 4 trappor upp och du är välkommen in..



Kommentarer
Postat av: Mari

Den filmen är bra!

2011-09-06 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0