"dark dark dark hair"

Bloggpaus under helgen, har inte haft tillgång till någon dator. I lördags blev kvällen kanon, min dag startade ju inget bra då jag mådde som jag förtjänade efter fredagens tjejkväll. Men lördagskvällen kompenserade allt, vi tog vårat pick och pack och åkte in till Hollywood cemetery för en helkväll med picknick mys och ET. Det är så himla mysigt på den här kyrkogårdsbion, alla sitter på sina filtar, dricker vin och äter småtugg. Det är konstigt att det inte finns något liknande i Sverige. Eftersom det var säsongsavslutning i lördags så var kvällen lite speciell, till och med så speciell att självaste Drew Barrymore var där och presenterade filmen. Tufft! Kvällen spenderades senare hemma hos Bali och Jonte som hade hejdåpartaj. Kul kväll med mycket blandat folk! 

Igår var det en slapp dag. Jag stannade i Hollywood så jag och Robban strosade runt på stan och gjorde ingenting, på kvällen var det avskedsmiddag för Jonte så vi käkade ett gäng på Hard Rock. Sen blev det filmmys hos Robban resten av kvällen. Så i kort summering var det mina sista dagar på helgen.

Idag var det skola, foto kl 11.15 så jag klagade inte över att gå upp och bara åka en snabbis till skolan. Fick tillbaka min läxa, med bra betyg så det var skönt. Tog bussen hem och la mig vid poolen tillsammans med Lovis och när dom andra brudarna kom hem så hoppa vi i våra rumpdojor och gick till Ralphs. Veckohandlingen är nu avklarad och hyran är betald, kanon! 

NU MÅSTE JAG SKÖLJA UR MIN HÅRFÄRG!!!! shiiiieeeeeet, mitt hår kommer trilla av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0