"candy candy candy"

Vi myser med Eddie Vedder i högtalarna här hemma i lägenheten, trötta och slitna efter en lång dag i skolan.. Så fort Ems kliver ut ur duschen ska jag hoppa in och lägga mig i ett bad! Oj så skönt.

A2 kom precis ut smygandes ur sitt rum med en påse nappar!! Att det kan vara så gott? Jag är inte den som brukar äta speciellt mycket godis annars men nu smakar det ljuvligt! Mamma när du läser det här så vill jag att du packar ihop ett paket med:
  • djungelvrål
  • nappar
  • riesen
  • gott och blandat
  • marabou
  • sånna dära röda små supersura falskor som heter hallonshot på godisland
  • plopp och center
  • och fet blandpåse med allt gott från karamell kungen
  • ostbågar minst 4 påsar
  • kaffe
  • makrill
  • o'boy
  • bearnaisesås
Det kan bli så att jag lägger till en del grejer på den här listan. Men skynda dig att skicka, jag är super sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0