"trix"

Idag har jag och ems haft en trixdag här hemma i lägenheten. Så nu är alla kläder tvättade, maten är lagad och toan är uppfräshad. Snyggt!

Klockan börjar närma sig 7 och vi är helt utslagna i soffan, vi ligger skavfötters och powernapar ikapp.. Planerna för kvällen är snart spikade, det lutar åt en Idolkväll hos grabbarna men vi får se. Nu ska jag skissa upp min Photoshop läxa och maila med dom andra eleverna i den klassen.. Fråga mig inte varför men vi måste skicka minst 2 meddelanden till andra personer i klassen och checka in oss i en gästbok på en speciell hemsida för att kunna få ett A i slutbetyg... 

Vill så gärna byta bort den här klassen egentligen, har till och med lyckats få en addcode till datakursen som A2 och Ems har.. Men då kommer det kosta mig över 7000kr och det känns inte värt det. fan.




Kommentarer
Postat av: lovisa

åh vad ni är bra! :D

2011-09-22 @ 04:22:04
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0