"Firfax flea market"

Bloggen fick vila en dag, har varit på äventyr hela dagen. Jag summerar dagen;

Jag vaknade upp vid 11 snåret med ett ömmande huvud, gårdagen satte sina spår men var mycket trevlig!! Tack allihopa. Hur som helst så hade vi i nyktert tillstånd under lördagen bestämmt att vi skulle ta oss in till Firfax för att besöka en mycket populär loppis, Firfax flea market. Så alla som orkade följde med den tappra skaran som orkade sig iväg var jag, ems, natasja, jacke och johan! Vi tog en taxi och hamnade i himmelriket, det fanns allt man kan tänka sig! Kläder, skor, smycken, möbler, krimskrams, böcker - allt! Vi fyndade allihopa och jag tror alla var rätt nöjda med våra köp när vi gick därifrån. Jag fick med mig 3 par shorts, 2 armband och 9 supertuffa vinylskivor! Dessa ska nu upp på väggen här uppe på loftet, vi behöver lite mys här och jag tror dessa supersnygga omslag kommer göra susen! Passade även på att sätta i ett par fjäderextensions, blev riktigt snyggt! Väl hemma så var det som vanligt söndagshandling och plugg!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, nyduschad och riktigt riktigt trött.. Det har varit en tuff men riktigt rolig dag! Längtar redan till nästa gång när vi åker till Firfax flea market, det fanns så mycket skoj att hitta och titta på. Ska sussa nu, skoldag imorgon. Börjar 11.15 med Photo1 och ska sedan crasha Ems och A2s datakurs, hoppas på att jag lyckas få en addcode till den. Håll tummarna! 

Bjuder på mobilens bilder på lördagens brak middag, imorgon kommer övriga bilder! puss och godnatt.
lördagens skaldjurspasta steg1. stek skaldjur i en massa gott gott

lördagens skaldjurspasta steg2. blanda med någon smarrig pasta

lördagens skaldjurspasta steg3. servera!

lördagens skaldjurspasta steg4. avnjut med ett gott glas vitt.

avsluta middagen med en riktig kanelbulle.


Kommentarer
Postat av: lundberg

vill också haaaaaa!

2011-09-22 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0