"klagardag"

Har haft en slappdag, hade lektion från 11.15-12.35 sen var skoldagen slut. På vägen hem gick jag förbi sjukstugan, där doktorn konstaterade att jag hade någon slags inflammation kring tanden som ligger och trycker på örat och irriterar halsmandeln.. kul. Så måste förbi ett apotek imorgon och hämta ut mitt recept, om jag nu ens gör det.. Det var så mycket pappers skit man var tvungen att fixa för att få ut medicinen så vet inte om jag orkar med det. Sen är säkert medicinen svindyr.. opeppad tjej här vid tangentbordet. Haha.. Åkte hem efter besöket hos doktorn iaf och hämnade i soffan, har utöver tandvärken en riktigt oskön huvudvärk idag. Inget är bra.. har en såkallad klagdag

Som tur var lagade A2 ihop en riktigt smarrig ost/broccoli/bacon pasta innan hon åkte iväg på sin kvällskurs så jag fick riktigt smarrig mat i magen. Sen lämnade hon lägenheten för kvällsstudier, lika så Lovis som också har en kvällskurs idag och Ems gick över till grabbarna och spela kort. Jag orkar inte göra ett dugg.. 

Längtar efter att få krypa ner under täcket och sova bort min onda huvudvärk och tandvärk.. blää.


Har som läxa att ta ett kort på mig själv som jag sen ska redigera på min lektion imorgon... Går sådär, har svårt för att vara seriös på bild. Känns riktigt onaturligt, så typ alla bilderna hittills ser ut som dom ovan. yey, undra om läraren blir nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0