"a black widow"

Gårdagen spenderades till en början med A2, vi inhandlade en cykel till mig och bara myste runt i Santa Monica. Framåt kvällen åkte jag in till Hollywood och spenderade kvällen med min man. Vi åkte iväg på mys på observatioriet uppe i hillsen, riktigt coolt!! Måste ta med tjejerna dit man blir som ett litet barn på nytt, stjärnor är facinerande. 

Lyckades även vara med om en för mig, näradödenupplevelse. (Carro du förstår mig!) Efter att observatoriet stängt skulle jag och Robban hem, han ringde taxi och jag satte mig på en stenmur och väntade. Plöstligt rycker Robban tag i mig och sliter bort mig från muren, precis bredvid mig finns det ett stort spindelnät. Och i mitten av det fint vävda nätet, inte större än en enkrona sitter den.. en SVART ÄNKA! Jag avled, bad Robban ta en bild och sen kliade min kropp av rädsla resten av kvällen.. Jag dog lite grann.

Efter den hemska upplevelsen drack vi lite öl hos Tyler och Mike sen gick vi hem. Idag har jag varit i skolan hela dagen på min Photoshop lektion och nu sitter jag på golvet hemma hos oss. Är proppmätt men smuttar ändå på en drink, vi ska iväg på fest hos några killar från skolan. Kan bli en kul kväll.

observatoriet
min näradödenupplevelse.. den - svarta änkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0