"photography, business, photoshop & graphic design"

Jag tror våran business kurs kommer bli riktigt rolig faktikst, jag gillar läraren! Han ser lite ut som en av pizzabagarna hemma i Eskilstuna, en gullig liten man med mustach. Hur som, nästa lektion så börjar vår stora uppgift i den här kursen - grupparbetet. Vi är en grupp på 4 som ska analysera ett företag, vi har några ideér redan nu på vad vi ska välja så just nu har allt vi ser och allt vi gör någonting med marknadsföring att göra. Haha Lovis förstår vad jag menar!

Precis i detta nuet sitter jag själv hemma i lägenheten, A2 och Lovis klampa iväg för en stund sedan med varsin gitarr på ryggen och Ems har inte kommit hem från skolan än. Ska sätta mig och läsa igenom första kapitlet i min Photo bok, den ser ruskigt seg ut.. Det är något mellan mig och plugg som inte klickar, jag tycker det är ruskigt tråkigt att sitta hemma och plugga. Lektionerna funkar men just all den tid som går åt hemma är värelös, nu har dock inte pluggandet dragit igång påriktigt än men jag vet ju att det kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0