"Little bad girl"

Lördags lektionen är avklarad och jag har landat i soffan! Kvällens planer är lite oklara, men det brukar ju lösa sig rätt bra ändå! Blir nog så att vi laddar upp med lite kanelbullar efter maten (brudar ni vet hur mina kanelbullar är) och sen får kvällen göra vad den vill med oss! 

Den här lektionen föresten, ET 37. Som på svenska är en grundkurs i Photoshop, ska jag se om jag kan byta bort. Det blir lite kaka på kaka att ha både grafisk design och photoshop, mycket upprepning. Så ska crasha Ems och A2s datakurs på måndag och se om jag kanske kan få hoppa på den. Skulle vara skönt att få bort lördags lektionen, den är sådär lagom kul. 



Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Hej Amanda :) verkar som att ni har det supergrymt

Simon & jag kommer förmodligen åka till USA om ett år och hade lite funderingar ang. skolorna. Kör ni fristående kurser bara, inga program? Var det lätt att hitta och fick ni bra hjälp någonstans i Sverige innan..? Studentvisum som gäller? Dyrt? Stipendium? Och vad läser ni? Såg grafisk design, photoshop & datakurs.

Kram Sanna

2011-09-19 @ 10:40:30
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0