"I'm feeling sleepy in my sofa"

Oj vilken jättelång dag.. inledde den med lite träning nere i gymmet, sen har det varit skola för hela slanten! 1½ timmes föreläsning om marknadsföring med pizzaläraren och sen 3 timmar grafisk design med arméläraren. Båda klasserna är kanon, känns riktigt bra. Lyckades till och med hitta en svensk tjej i min kvällskurs som jag kan göra sällis med hem nu framöver. Känns riktigt bra så jag slipper gå själv förbi det läskiga trailerpark området och under mördarbron.. 

Imorgon är jag ledig! Skööönt. Ska nog ta mig ner till gymmet igen för att försöka få igång mitt flås.. Om jag hinner ska nog även en cykel införskaffas! Vi får se, vi har lite annat kul att göra imorgon så vi får se vad som hinns med. Nu ska sängen värmas upp och sen ska jag somna sådär skönt som man bara kan göra när man vet att man inte har något att gå upp till! lovely feeling



Kommentarer
Postat av: Mari

På denna bild är du lik din mor =P KRAM

2011-09-14 @ 13:35:15
Postat av: A1

haha, jaa hon ser ju lite knäpp ut ;) KRAM

2011-09-15 @ 00:46:10
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0