"namnamnam"

Sitter själv hemma i lägenheten, A2 och Ems är i skolan och Lovis är nere på stranden med Johanna. Borde nog egentligen gått förbi skolans healthcenter idag och kollat min tand.. Har lyckats dra på mig en riktigt oskön inflammation vid min visdomstand som gör att jag är svullen ner i halsen och har konstant lock för mitt högra öra.. ajaj.

Kan även inflika att jag så hurtigt cyklade till skolan idag, riktigt skönt. Dock var jag tok svettig när jag kom fram men det är hur som skönare än att åka en smockad buss. Påvägen hem från skolan, fotade jag två av mina tre fotouppgifter. Så nu är det bara en del kvar, riktigt skönt. Nu ska jag läsa igenom kapitel 3 i fotoboken och sen skumma igenom marknadsföringen. Ikväll står Thaigryta på matlistan, smarrigt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0