"date night"

Kvällen är avrundad, vi myste med god mat, roliga youtube klipp, chips, cola och filmen Date night. Riktigt kul, den här lugna kvällen behövdes! Men nu ligger jag nerbäddad i min säng, bredvid Ems på loftet. Inhandlade för övrigt en förvaringsbox idag där alla mina smågrejer nu är nerpackade. Var riktigt skönt att få bort allt från golvet! Nu är det bara någonting som fattas på väggarna, så om ni har bilder på er själva så skicka dom gärna till mig! haha, jag blir bara glad om jag får lite fin fina kort och kludda upp på väggen! 

Samtalades också nyss med min man som inte riktigt var med på noterna just nu, men jag tror han tycker om mig. Han var lite semistressad över kombon goda öl och Lalle i det tidigare inlägget! Gillar att han blir lite sotis sådär, det känns skönt att veta att han blir lite nojjig. Haha fina Robban :') Värt att nämna är att han är och firar att Bali och grabbarna examerats från MI, riktigt kul GRATTIS killar!! 

Nu ska vi släcka ner och sussa, jag har skola imorgon Photoshop kurs mellan kl 13-16.. yeeey. Efter som vi haft temat roliga grejer ikväll så bjussar jag på lite roliga bilder på... mig. Godnatt från andra sidan Atlanten!

älskar sista bilden.

Kommentarer
Postat av: adina

fan vad snygg du är!!

2011-09-17 @ 17:25:07
URL: http://adinahammarsten.blogg.se/
Postat av: A1

Haha jaa, ibland blir bilderna lite bättre än vanligt!

2011-09-18 @ 02:39:35
URL: http://amforsell.blogg.se/
Postat av: Mari

Ser verkligen ut som en helt annan tjej på den bilden!

2011-09-19 @ 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0