"cry me a river"

tjejerna har gått hem, popcornskålen är tom och colan är uppdrucken. Torkel levererade som vanligt, den filmen har verkligen varit med hela tonåren! haha.

Måste också nämna att mina fina morföräldrar gått och blivit snäppet coolare än många andra. Min snälla morbror gav dom en Ipad 2 i förrgår och nu klarar i alla fall mormor av att skypa helt själv!! Så för någon timme sen så ringde hon mig och morgonprata lite. Fina fina mormor, kändes riktigt bra att få se henne och morfar! Det är snart 1 månad sen jag såg dom sist, känns inte helt okej.. klump i magen känslan kryper fram. Men nu när dom fått sig lite modern teknik i hemmet så kommer vi kunna se varandra nästan varje dag, tack Janne det är tur att vi har dig!! 

Nu är det läggdags, ny vecka imorgon och som alltid foto kl 11.15 på måndagar! puss och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0