CARL-ADAM: IMORGON KOMMER JAG VAKNA UPP OCH HA SAMMA KÄNSLA SOM JAG BRUKADE HA NÄR JAG VAKNADE UPP PÅ JULAFTON SOM BARN.

VILKEN KVÄLL..... ojojoj, tror allihopa gick på helspänn! Eller i alla fall Lovis som blev jagad av motorsågsmän hela kvällen.. Stackarn vaknade upp med träningsvärk i magen idag efter att ha varit så himla spänd igår, haha! Kvällen igår på Universal Studios och Horror Night var i alla fall riktigt lyckad! Känslan av att gå runt och konstant vara lite smånervös så sjukt jobbig! Dock var jag urcool ända fram tills att jag gick ut från sista grejen, hann lagom klämma ur mig att jag har sjukt svårt för att bli skrämd och då kom det någon äcklig jävel och jag skrek som ett litet barn....... FAIL.

Bilder från gårdagen kommer efter helgen då dom andra brudarna sitter på bilderna från gårdagen. Men idag är dagen D! Vi har redan gått upp och och strax efter 12 ska bilarna rulla mot San Bernardino och festivalen Escape from wonderland! Det ska bli så sjukt kul!!
Dagen kommer spenderas med mina allra bästa här borta i L.A och våra ögon och öron kommer avnjuta Steve Angello, Benny Benassi, AN21, Afrojack osv.... Jag vet att ni alla som ska ut och dansa runt på Le Grand ikväll är en uns avundsjuka! Om inte så borde ni vara. 

Nu ska jag slänga i lite färg i håret och sen tugga i mig ett ägg med kalles kaviar! Sen är det DAGS :D!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0