#T-T

Vilken kanon start det blev imorse! Vinst till Sverige, mycket bra gjort! Vi gapa likt en värre klack hulliganer här hemma, till och med A2 drog till med sitt dödsvrål när killarna fick in bollen! haha. Efter matchen hojja jag, ems och lovis till skolan, där vår första och enda lektion för dagen avverkades. Marknadsföringen börjar bli segare och segare för varje lektion, läraren är kanon men allt han går igenom är i mina öron typ samma sak varje gång.. Reklam delen intresserar mig, men resten... uuäääk. Nee nästa termin får jag ska jag bara ha en massa kul kurser! Ska nog försöka fixa så jag får en fortsättningskurs i Grafisk design, en till fotokurs, en illustratior kurs och sen en artkurs. Tror min vår kommer bli vrålkul!! 

Kvällen har som varje tisdagskväll spenderats hos killarna i Nyckelpigan, Taco-tuesday!! Tänk att tacos alltid kan vara lika gott?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0