SPOOKIE NIGHT IN SANTA MONICA

Santa Monica ligger under en tät dimma idag, allt är spöklikt.. Det är kallt och verkligen kusligt ute, riktigt halloween väder! Dagens lektion gick i alla fall bra, fick dock sitta bredvid Scott.. En ruskigt äcklig äldre man som nog gärna skulle sätta tänderna i mig om han bara kunde.. Uuääk. 

Efter skolan tog jag bussen ner till 3th street för att köpa träningskläder. När jag kliver in på en av mina favvo butiker så möts jag av Jussan, Stinas nära vän som också bor här. Kändes lite lustigt, typ som att möta någon på HM hemma i stan.. fast här, haha. Underligt. Fick hur som med mig både ett par träningsbrallor och 2 linnen hem från mina 30 minuter i centrum, så nu har jag ingen bortförklaring till att inte träna! Från och med nu ska jag ta tag i mig själv och besöka gymmet minst 3 gånger i veckan!

Nu ska vi äntligen äta här hemma, maten är efterlängtad! Smarriga biffar och hasselbackspotatis som Lovis har snajdat ihop! mmmm...

Kommentarer
Postat av: sandra lundqvist lingek

bilder på på de spöklika vädreeeet :)

2011-10-23 @ 07:11:06
Postat av: A1

ska försöka hinna ladda min kamera innan det försvinner ;)

2011-10-23 @ 07:46:05
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0