NINE

Vi bojkotta Jägarna 2, då kvalitén var urusel! Men vi myste ner oss i soffan ändå och slängde på Crazy stupid love istället. Är det töntigt om jag säger att vi fnissa oss igenom hela filmen och till och med vid vissa tillfällen skratta högt? Kan även nämna att vi vid ett tillfälle var tvugna att hämta andan då en viss t-shirt åkte av.. 4 suga tjejer i en 1a, ah ni hajjar. Underbart. 

Nu ska jag borsta av gaddarna och slänga mig i sängen, sniffa lite på Robbans kvarglömda tröja och somna. Ny skolvecka imorgon, 9onde veckan. Tiden går snabbt när man har roligt.. Midtermvecka, jobbigt. Mycket tankar nu, börjar glida ut på djupt vatten. Blunda och hoppa över Amanda. Tredjepersonssnack, jag går över styr. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0