#kardemummaskorpor och earl grey

Lovis och jag införskaffade inga dräkter idag men vi har hittat en hel del bra grejer, ska tillbaka till en av butikerna imorgon men vi får se om det blir nått! När vi kom hem slängde vi ihop lite pasta och sen somna allihopa, ems i soffan, a2 i sin säng och lovis och jag mitt på vardagsrumsgolvet.. Så nu när vi precis vaknat har vi lite ny energi och denna lilla gnutta energi ska ska spenderas på min kära Mr Sabolics äckel uppgift.. yeeeey. 

Som tur är så köpte jag och lovis kardemumma skorpor när vi var på ikea i fredags så nu myser vi med varsin kopp te med skorpor! Det påminner mig så himla mycket om mormor, hon och jag har alltid temys när jag är där ute.. och om vi inte äter skorpor så är det rån med gräslöksost!! Åhhhh mormor, har min egna lilla husmormor här i form av lovisa. BÄST<3

Nu ska uppgiften skrivas sen ska jag tjata till mig en film eller några avsnitt av topmodel!!




Kommentarer
Postat av: lovisa

åh, jag älskar dig! du och jag och våra gammelfasoner! <3

2011-10-18 @ 06:31:27
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0