JOJO

Soppan var god, men inte sådär god som jag trodde. Det var precis som jag och Ems gissade på, en vanlig grönsakssoppa. Men soppan kompenserades upp av min kära vän Jojo som precis gjorde min kväll! Jag klicka mig in på hennes blogg och dog när jag läste ett av hennes inlägg:

"Teoman i all ära, men i morse måste jag varit något annat. Jag gjorde te som vanligt i tekokaren. Var mycket nöjd efter till och med två koppar te nerbäddad i sängen.
När jag kommer hem efter min lektion inser jag att det inte är något te i den jäkla tekokaren. Klockan 7 på morgonen har jag alltså druckit varmt vatten med socker och inte ens haft en tanke på att inte smakade så mycket.."

Hahaha hur fin är hon inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0