GODNATT

Sådär hann med lite skype med mannen, mormor och mamma innan jag kröp ner! Imorgon har jag långdag i skolan så Ems och jag tänkte inleda dagen med ett stenhårt träningspass nere i gymmet så vi piggnar till! Längtar faktiskt lite, är jag konstig om jag säger så? Att längta efter att musklerna svider och ansträngningsastman minimerar mina luftrör.. Hm. Hur som konstigt eller inte, så gillar jag det!

Ska även hinna med en skypedejt med min fina Lollo innan skolan imorgon, känner på mig att hon har en hel del att berätta! Åhhh, våra kvällar nere i Thailand var bäst! Ett par iskalla Chang, hängmattor och värmeljus. Jag längtar tillbaka.

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0