#And baby, the way you move me it's crazy. It's like you see right through me And you make it easier. You please me and you don't even have to try

hej allihopa. Som vanligt när det är helg blir bloggen lidandes med halvkass uppdatering. Men jag lever i alla fall och har helgen varit lugn. Vi hade en riktigt mysig tjejkväll i fredags med god mat och gamla filmer. Lördagen blev också lugn jag, Robban, Bali och Malin var inne i Santa Monica och spela biljard och sen åkte jag och mannen min hem till mig. Och igår hade vi en heldag nere i Venice.

Skön helg och kan inte heller klaga över starten på veckan då min måndagslektion var inställd. Så inledde dagen med ett samtal med morfar, haha älskar att prata i telefon med honom. Han hör nog knappt hälften av det jag säger och ändå kan vi prata på i 20-25 minuter. Man kan få en del underliga svar på vissa frågor men det känns ändå skönt att få prata med honom, haha söta morfar. Men nu efter som jag blev ledig idag så tänkte jag små pyssla lite och göra klart min foto-och photoshopläxa. Så det blir till att ta tag i allt nu, vi hörs senare!


ems klocka fick hjälpa mig som en av dom tio prylarna vid förra fotoläxan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0