#abstinens

Santa Monica är grått idag, disigt och kallt.. känns lite som hemma. Både Ems och A2 fick paket idag, Ems fick allt gott från sina föräldrar och A2 fick ett par skor som hon beställt.. faaaaaaaaaaaan, jag vill också ha mitt paket. Hoppas mamma har skickat det och att hon inte bara säger så för att få mig att sluta tjata........ jag vill ha OSTBÅGAR och GODIS!!! 

Jag tror inte att det går att förstå hur sugen man kan bli på något som inte går att få tag på.. Samma grej med kebab, jag älskar kebab och jag äter det gärna och ofta! Lika så ostbågar, min svaga länk. Så den här abstinensen tar nästan kål på mig, hade man kunnat skicka kebab hade mamma fått göra det men nu nöjer jag mig bara med ostbågar.. Åhh låt paket helvetet komma bara så jag får mina ostbågar, innan min hjärna skrumpnar ihop och försvinner. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0