ÖMMA SKALLAR OCH TRASIGA KROPPAR

Jag har mått som förtjänat idag, huvudet har tagit kål på mig och min kropp kommer inom kort att ge upp. Vaknade upp hemma hos Bea imorse, med en huvudvärk som pulserade genom mitt synfält. Ems dock, såg oförskämt pigg ut när hon vaknade men den synen visade sig vara helt fel.. Vi mådde båda som förtjänat. När vi kom ut i lägenheten så visade det sig att vi inte var själva, dom andra brudarna mådde minst lika dåligt och gårdagens efterfest och vilken hämtmat som skulle köpas var det stora samtalsämnet! Haha jag älskar brudar dagen efter, så härligt stämning. Jag och Ems fick i alla fall skjuts hem av Bea och vi tugga i oss en lunch på Fatburger tillsammans med grabbarna, rätt lagom sådär. Sen har resten av dagen spenderats i soffan/golvet, med så mycket bättre och love and other drugs. Älskar bakis dagar... dock inte känslan av att vara bakis. Måste komma på någon bättre kombo. 

Tack för igår ialla fall, Roxbury var sjukt kul och sällskapet kanon! Det blev helt enkelt en bra kväll som resulterade i en hel hög bakisbrudar, vrickade fotleder, blåmärken och tranbärskladdiga kroppar. Sitter på en hel del smarriga bilder, dom åker upp imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0