SVAR PÅ FRÅGA

Kul att se att det är ett par stycken som svarar när jag ställer lite frågor, känns kanon med lite respons! Därför tänkte jag göra desamma. Fick frågan:

Kan du inte berätta vilka photo appar du har på din iphone för att få så fina bilder?

Jag använder mig inte av speciellt många appar, men av lite olika lager och effekter. Dom enda apparna jag använder är Camera+ och Instagram. Sen sitter jag och väl typ mest och provar mig fram till bästa resultatet. Trixade ihop lite exempel, rätt så extrema men bara så ni kunde få se. 

orginal bild - tagen med Iphone 4
Orginal bild, redigerad med Camera+ med effekten Toy Camera
Orginal bild, redigerad med Instagram och effekten X-pro II

Jaa ni ser det blir en helt annan bild av bara en effekt. Finns massor med roliga effekter, ramar och lager som man kan använda sig av med dom här två apparna. Instagram är gratis och finns att laddas hem via appstore. Camera+ kostar 7kr och finns också att laddas hem via appstore.

Här nedan får ni några fler bilder som är redigerade med hjälp av dom här två apparna så ni får se lite olika resultat. Tror jag fick med allt nu, så hoppas svaret gör er klokare :) haha. tjing!

image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0