ÖPPEN HIMMEL I L.A

Hej hörrni! Skitdålig uppdatering även denna helg, jag vet. Hur som så har helgen varit mysig, Marcus och Philip har varit här och vi har bara umgåtts, lekit lekar och druckit öl. Idag var det planerat en dag på Fairfax Flea Market, men efter 10 minuters väntan på bussen i regnet blåste vi av hela idéen. Mackan och Philip tog bussen hem och brudarna och jag satte oss på ett litet mysigt café på 4th street.

Det spöregnar verkligen här idag, himlen har öppnat sig och ingen går torr. Den korta lilla bit från vår busshållsplats och hem till dörren hann göra oss dyngsura, sminket rann, håret var som nyduschat och kläderna kunde man nästintill vrida ur.. Helt galet va mycket regn det kan komma på en och samma gång?!

Nu ligger Ems och jag iaf uppe på loftet nerbäddade i vår mysiga säng, jag har pysslat lite med mina vinyler och äntligen fått upp dom på väggen. Vi passade även på att möblera om i fredags, fixa runt lite med våra sängar så nu är vi ihop! Yes Ems och jag sover nu officiellt i en sammansatt säng. Allt blev jättemysigt, älskar loftet mer och mer för varje dag. Kan slänga upp lite bilder senare. Nu ska det pluggas.. äckel plugg.

Marknadsföringsprov på tisdag, åhhhh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0