FOTO, KYCKLING OCH TOPMODEL

Inledde dagen med fotolektion. Fick mitt nuvarande betyg och kan konstatera att jag ligger på ett A, känns skönt. Fick även pappret med förklaringen om mitt final project, tror att det kan bli kul! Lovar att förklara projektet så fort jag satt mig in i det.

Drog mig hem från skolan och slängde mig i soffan tillsammans med Lovis, vi började kolla på jul i kapernaum. Vad jag minns så var det en gammal favoritkalender.. Nu dock, sög den. Både jag och Lovis somna och allt kändes bara jävligt B. Men vi kanske får ge den en till chans.. någon annan dag. Vaknade i alla fall av att A2 kom hem och pussa mig i pannan, going där! Tillsammans slängde vi ihop en kycklinggryta och nu inväntar vi Top Model. Tror jag ska unna mig ett glas cola och lite ostbågar.. Varför? ehm,.... bara för att jag kan. 





Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du inte berätta vilka photo appar du har på din iphone för att få så fina bilder?

Jag är helt ovan.. Tack i förhand snygging!:)

2011-11-10 @ 09:53:41
Postat av: A1

Absolut kan jag göra det! Jag kan styra upp ett inlägg under morgondagen :)

2011-11-10 @ 20:17:30
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0