helg på Åland

Back in buiss!

Helgen va kanon, min käre far fyllde nämligen 50 och det firades med en bort rövning till Åland för en hel helg med golf och god mat. Det blev helt klart en fullträff och pappsen blev verkligen jätteglad! Ska försöka slänga upp lite bilder under kvällen från helgen. Vi spelade på helt otroliga banor, hur fina som helst och hade sjuk tur med vädret! Kunde inte blivit bättre. I söndags släppte familjen av mig i Mairehamn och jag tog båten över till svenskmark igen.

Ny vecka är nu påbörjad och gårdagen blev lugn. Jag hämtade sushi påväg hem från jobbet och efter det myste jag, jossan och pauline med ostbricka i källarn! Ikväll ska jag träffa upp lite vänner på en bit mat och ett glas vin eller två på Mälarpaviljongen, mys.

IDAG FYLLER INGEN MINDRE ÄN MIN LILLA CARLSSON ÅR! GRATTIS GRATTIS<3

Nu fortsätter bredbandsgalningarna att ringa, marcus sjunger och jag planerar min resa till Malmö med tjejerna,  Hm... vi får se! workie.

Hitta massa astuffa målningar. imponerande!












skapligt skillad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0