ursäkta och förlåt,

Förlåt för världens sämsta uppdatering! Men dagarna har bara flygit förbi och massa har hänt..

I torsdags natt så tog A2 och jag tåget ner till Malmö för att möta upp Ems och Lovis och göra lite test inför skolan. Testet var ju inte något jag sett fram emot och när jag var klar kunde jag inte göra annat än att garva.. Vilket jävla prov, matte och engelska yeeey.... Resultatet kommer i slutet på veckan så jag håller väl tummarna för att jag klarar mig undan alla fel. Resterande tiden strosade vi runt i Malmö och checka in på vårat fina hotell! Vi mötte upp Linnea och käkade på Mello Yello och drack lite vin, mys.

Hela lördagen bestod typ av att resa, tåget lämnade Malmö central 12.17 och vi var inte hemma i Eskilstuna fören vid 19.30... SEGT. Och på det så kom det en riktig flodkossa och klämmde sig ner brevid mig på tåget. faan. Men hem kom vi iallafall. Hoppade av bussen och skynda hem till Jossan för en lite lätt upp fräshning och sedan åkte vi hem till Sassa som fira sin 20årsdag. Mys med massa vin och prat.

Söndagen spenderades med familj och tjejerna. På kvällen kom mammsen hem från Mallis och vi uppvakta henne med lite roliga plantor, chili, paprika och nätmelon. Har hon gröna fingrar måntro?


några av alla bilder från Malmö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0