sandra.a

Vilken kanon dag, oj. Den har varit lite virrig men ändå hur bra som helst. Vakna upp brevid Robban smög upp och fixa lite goa mackor och bjöd mannen min på frukost på sängen, inte alltid det händer! Sen skynda iväg till jobbet. Jobba, trixa med biljetter, jobba, boka biljetter, jobba... Usch ska bli skönt med semester om 2 veckor. Längtar efter mitt varma sköna Cypern, efter den goda maten, stranden, trappan ner i vattnet, mina fina cypernflickor och all sol! Älskar solen.

Ikväll blir det mys med Sandra, den galningen sticker ju faktsikt också iväg på en jäkla resa nu om 3 dagar. Jobb i Barcelona och grejer, imponerande!


två av mina favvo bruttor i samma säng, dagen efter en kanonfest. kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: sandra

känner på mig att de var den kvällen jag körde en av mina dunderbra ideer typ som att ta springtaxi???

2011-05-21 @ 00:29:48
Postat av: a1

Oja ;) haha.

2011-05-21 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0