ruler.

Bossa Nova börjar komma igång igen känns riktigt bra, Marcus va hemma från semestern känns också bra! Idag skrev jag även på papperna och den 1/7 blir min sista dag på 3. Måste faktiskt säga att det allt som allt varit toppen på 3, kunde inte önskat mig ett bättre första jobb. När jag för ett år sedan tog studenten och inte hade en aning om vad jag ville göra eller vad jag ens skulle göra förutom mitt sommarjobb på posten kunde inte samtalet från David kommit mer lägligt. Jag vet precis när jag fick beskedet om att jag fått jobbet, jag var i Johanna Skaus grannes hästluktande trappuppgång. David från 3Action ringde och tjabba lite lätt och släppte sedan att jag fått fast heltidstjänst på 3. Perfekt start efter studenten. I september slutade jag dock på Action då det blev jobbigt med att vara borta från mina närmsta, men jag ville inte riktigt hem. Tog mitt pick och pack och släpade mig upp till huvudstaden istället och här fastnade jag. Bytte jobbet på Action mot ett mer lugnt jobb på kontoret, men som tur är fick jag vara med och starta upp världens bästa team. Team Bossa Nova!

1månad kvar.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Den dagen minns jag också så väl! Det var tråkigt för mig för jag fick inga fler söta små medelanden på min post.. btw så har jag sparat de gulliga orden i min låda! <3

2011-05-27 @ 14:30:59
Postat av: Amanda

haha va fin du är johanna! <3

2011-05-31 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0