jag hade min dag igår, fast den är idag.

Igår hade jag verkligen min del av fredag den 13e. Försov mig, hade jobbiga samtal, elen gick i lägenheten, jag blev tvungen att städa mitt rum och tvn visade bara dåliga program.. Det enda som var bra med gårdagen var att ytterligare ett steg i mina L.A planer klara!! Malmö den 27/5 för prov sen är det dags för visum.. OJ vad allt går snabbt nu.. nästan jobbigt snabbt, tänk vad jag kommer sakna mormor och morfar. hm..


Idag ska jag äntligen åka hem! Hem och mysa med Robban, träffa mormor och morfar, kolla flygbiljetter, försöka hinna gosa med tjejerna, fira Carl, gå på klassfest med 9B och sen söndag morgon åka tillbaka till Stockholm för att se Bajen-Västerås med Adam. Intensiv helg... orkar jag? hinner jag? vi får se.


Idag däremot är det min dag, för idag är det Linnéa.

20 dagar kvar till cypern, ångest.. måste berätta.......


bild från grönan förra året med tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0