collage,

Började dagen med att springa och köpa nya super BHar från Lindex, Jossans tips. Och jaa dom fyllde verkligen sin funktion! Vilka super tuttar man fick, kan inte göra annat än att hålla med dig Jossan. Ringde sedan och sjöng för morfar, min fina morfar fyller idag och jag kan inte vara med och fira hans födelsedag.. känns sådär. Men lite posivtiva saker har jag ändå hunnit med, har skrivit in mig på mina första kurser på skolan idag, Grafisk design och foto. Spännande!


Ikväll träffar jag Sandra, vi skippade det igår och tänkte att en fredag måste ju vara en mycket bättre dag att dricka vin på. Åh jag kommer sakna min Sandra när hon flyttar.. Fina Sandra. A!




Grattis till världens bästa morfar!
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: A2

vad är det för superbhar?! let me in on it

2011-05-20 @ 20:17:36
URL: http://awibring.wordpress.com/
Postat av: sandra

åhhh fina amanda f!!!!!

2011-05-21 @ 00:28:41
Postat av: amanda

du fick mitt mms ;) lovely boobies.

2011-05-21 @ 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0