algebra?

Idag unnade jag mig en ask riktigt fina jordgubbar och en fet vattenmelon till kvällsmys. Jag, josse och pauline satt och prata killar och hur olika vi tänker, positivt/negativt allt, svårt att få det bra. Hur som så smaka melonen bra! Jag verkligen ÄLSKAR melon, alla sorter, men favoriten är vattenmelon utan kärnor. MUMS. Nu sitter jag och ska väl egentligen plugga, men som vanligt är jag värdelös på det. Hur fan ska jag fixa ett års plugg på engelska?!?! ojojoj. Jag måste iallafall titta på några mattetal och läsa några av alla dom olika texterna..
Pratade precis med bästis Jossan hon berätta om sin planerade flytt och om allt kul i sommar! åhh jag saknar tjejerna, det här småmyset som man alltid hade så nära!

Är det något speciellt ni vill veta här i bloggen? Säg till isåfall, ni är ändå en hel del som läser den varje dag..
kos -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0