samoa,

I fredags skjutsa mamma och Adam upp mig till Stockholm så vi kunde packa bilen full med grejer som dom sen fick ta med sig hem. Det är ju trots allt bara två veckor kvar i huvudstaden innan jag flyttar hem. Lyckades hitta 22 par skor i mitt lilla hål... Behöll mina 3 favorit klackar, några par vardags dojjor och en väska kläder så jag har något att använda nu sista två veckorna.. Usch jag kommer sakna hålet, mitt lilla krypin. Innan jag packade ihop mitt rum och lyckades hitta alla skor var vi och käka kanon go mat på Mama Dou och köpte hem en massa smarrig frulle! Det är lite mysigt att kunna bjuda hem dom till mig, även fast mitt kryp in typ är världens minsta..







Yoggi orginal Samoa är nog favorit. Min Action yoghurt, jag och Pontus drack alltid stora 1 liters yoghurtar till frulle när vi jobbade ihop. Åhh det är riktigt smarrigt att dricka direkt ur förpackningen, samoa... mmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0