over and out

Sött inlägg tidigare va? Ludde fick också säga hejdå till 3 via bloggen, kändes som han behövde det.. haha. Jag har faktiskt glömt skriva att jag och Ludde bjussa hela teamet på fika i tisdags. Duktiga som vi var så fixa jag en jordgubbstårta och Ludde en ananaspaj! Grymt gott och alla var hur nöjda som helst!

Imorgon är det sista dagen på jobbet. Min sista dag på 3 och där med också min sista dag på tuben ut mot Stadshagen, promenixen ner för långa backen och blippandet av passerkortet vid ingången till hissarna. Fina fina huvudkontoret, Lingonet, Kabyssen, repan, cafeterian, hissarna med billjud, cocherna och så klart Bossa Nova.. Hur många gånger jag än har snubblat på mitt egna namn när jag svarat i telefon på jobbet och hur jobbiga och verkligen irriterande kunderna än kan vara så kommer jag sakna det. Jag kommer sakna mina fina jobbarkompisar, alla ni som blivit mina närmsta om dagarna.. Det är konstigt hur snabbt det kan ta slut. Det känns nästan som att sluta skolan på nytt, att bli tvungen att säga hejdå till dom man umgåtts med varje dag under dom senaste månaderna. Konstiga känslor, lycka och förtvivlan. HEJ och HEJDÅ.
Jag vet att jag kommer skutta hem från jobbet imorgon, lika glad som en unge med en glass. Men jag vet även att jag på måndag kommer sova förlänge, inte äta någon frukost, tjivas med Adam och göra ingenting.


TACK, Bossa Nova för en grym tid och tack 3 för ett galet bra år!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0