last night

Jag blir så ledsen när jag ser på väderleksrapporten att det ska bli kasst väder samma dag som jag går på ledighet. Dom senaste dagarna har varit fruktansvärt fina och jag har verkligen inte tagit del av dom ett dugg.. Typiskt mig att pricka in dålig väder.

Igår var det hur som en hygglig dag på jobbet, börjar kännas nu att det inte är mycket kvar. Fick ett kanon bra referensbrev av min chef som jag kan ta med mig i mitt CV. Känns riktigt bra! Efter jobbet tog vi första bästa tub mot centralen för att sedan röra oss ut mot Grönalund. Det är konstigt vad karuseller gör med en, jag iallafall blir som barn på nytt! Hela jag skiner upp och blir verkligen sådär barnsligt glad. Vi köpte oss varsitt åkband och sprang mellan alla karusellerna. Hur kul som helst! Nästa gång jag åker karuseller blir förmodligen på Six flags på andra sidan havet. Har hört att ALLT där är extremt och galet, det kan inte bli fel! Hur som blev gårdagens avslutning riktigt rolig, när grönan stängde rörde vi oss in mot stan. Tjejerna gick hem, vissa av killarna landade på Rose och jag, Chris och Joel satte oss på Zink Grill och tog en öl. Mysig kväll.


Nu ska jag äta upp sista skivan på min vattenmelon, dricka upp mitt juice glas och sedan springa till jobbet. Hanna var här och lämnade en jätteväska med packning, hon flyttar in här under helgen. Min sista natt i hålet blir imorgon.. Hur ska jag klara mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0